Monday, October 12, 2009

Because getting angry is punishing yourself with the mistakes of others.

Aku sangaaaaaaaaaaaattt palingggggggg pantaaangggg tak sukaaaaaaaaaa tak gemarrr tak hengeeennnnn(?) menyampaahhhhhhh bila ada orang kata

"ni mesti dah ade boyfriend niii"

"tipulah takde boyfriend"

"weh ko dengan sape sekarang?takde sape?tipu la wehhhh"

AKU TAAAAAAAAAAAAAAK SUKA TAAAAAAAAAAAAK AKAN PASTI TAK TAK TAAAAAAAAAKKKKK INTERESTED NAK MENCARI PASANGAN HIDUP DALAM MASA TERDEKAT NI OKAY SO STOP ASKING ME THOSE SUPERNNOYING QUESTIONSSSSS.

okayy memanglah kat luar aku nampak gatal gedik semacam terutama masa kejadian mus'ab(?) di rumah syakilah tadi HAHA OKAY MALU MALU tapi serious ahh takat-takat tu je lebeh sorrytakminat.

kadang-kadang aku tertanya pada diri sendiri adakah muka aku umpama muka gadis melayu tipikal yang semestinya sudah ada boyfriend?

mungkinkah kerana aku kelihatan seperti ada boyfriend tiada lelaki yang memberi respon semasa aku main kenyit2 mat-

OKAY OKAY SILA BERHENTI

percayalah masyarakat malaysia,saya tidak ada boyfriend.

terdapat beberapa faktor yang dikenalpasti telah menyumbang kepada fenomena(?) ini.antaranya perangai jengkel tidak senonoh yang bila lelaki tengok pun secara autometik akan terfikir "ew jengkel gile pompuan ni rase nak tenyeh je tumet kasot aku kat muke" dan juge suke melawan(?) kata.

ya aku memang suka berdebat bab-bab yang aku rasa aku boleh menang haha.sila jangan ajak berdebat hal isu semasa atau debat perdana tentang hal ehwal ekonomi islam memang jadah haram aku taktauuuuu.

hanya sebab aku pakai contact lense berwarna honey dan memakai bohemian dress tidak bermaksud aku sudah ada boyfriend TOLONG YA BUKA MINDA ITU WAHAI KELUARGA MASYARAKAT.

aaannndd esok diorang nak fly daaaaaaaaah.huu hiba gila dulu kita korek-korek tanah cari cacing(dongeng melayu asli) sama-sama sekarang korang nak fly daaaahhh.bye weh byeee.

kalau mak aku good mood pagi esok aku hantar korang okay :D

7 comments:

.huda. said...

haha
yup yup
u do look like u hv one, hm, sapeka itu.heh

(it's a compliment okayyh.=D) terima aja..

haha
luv luv~

CIK M said...

yeah!!
nak debat ke?
jom!!
hahha,jgn mnolak yer..
terima aje..

Aika said...

huda: i cant seem to find the part where i got complimented tho :P

LUVELUBE.

mereyem:helo helo debat tentang hal ehwal agama islam tidak akan dientertain kerana saya sangat cetek pengetahuan tentang bab-bab sedemikian -_-

cely said...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.
:))

(mampu gelak je.)

Aika said...

cely:LAYAAAAAAAAAAAAAAAAAAANNN.

dyy said...

u ni mst da ad bf kn?

Aika said...

ehh manada!u ni buat i malu jelaaa,auwww.