Tuesday, February 17, 2009

gauges

"self-inflicted embarrassment is not so embarrassing after all."

hari ini ialah merupakan yang episod kedua dalam cerekarama 'Dua Minggu Keselebehan Saya." yang da empat belas episod.kot.

azam saya dari hari ni ialah untuk blogging hari-hari sebab lee poyo di blogging hari-hari gua pon mau sesuatu yang boleh dipoyokan juga.so here,WA MAU BELOG HALI-HALI.hahaha kau ada competitor hahaha.(?)

haritu aku rasa cam mimpi something.tapi aku tak ingat mimpi apa.

aika: habis tu apahal mention jhhhhefkqwe.
tkoz: bia ah.blog aku.
aika: blog aku gak.
tkoz: diam ah ko klawjegfqwkleg.
aika: *ta fak face*

sense,i have never made any.

aku rasa facebook comel.sebab boleh maen hug-hug orang,send strawberry(?) requests etc etc.kat myspace mane boleeeh.apetah lagi friendster berkarat tu.

haritu aku pergi tempah baju dekat kak su.dia adalah merupakan tailor family aku.ok tipu.aku tak adalah kaya cam megalodon da tailor famili sendiri.walaupun aku taktahu akan kesahihan orang-orang kaya yang mempunyai tailor famili.adakah?

ok tubek point.

point aku adalah aku tempah tiga baju.bukan untuk menunjuk kaya tempah banyak baju atau apa-apa pun yang sedang ada difikiran kau orang.aku hanya mahu menyuarakan ketidakpuasanhati aku.

korang tahu kaaan aku pergi ganu haritu yang sepupu aku bertunang tu?jika dikaitkan,tige baju aku berkait dengan wedding die.satu baju akad nikah(lace putih dan kain batik jawa),satu baju reception(lace brown-gold2 oh aku taktahu warna apa itu mini baju kurung moden.ku pun taktahu nama baju yang aku buat),satu baju hantar menantu(lace hitam kain batik jawa.again)

aku rasa membazir siot.serious.memanglah aku suka kan dapat buat baju banyak dan sungguh keperempuanan ah aku tahu aku akan merana pakai lace gatal satu badan dan no,aku tak maksudkan gatal ITU.tapi apahal pegi sampai jakarta nak beli lace.kenapa PERLU tema lace?(ok abang aku kahwin dulu pon ade tema kaen saree TAPI yang tu kitorang beli kat little india je)

aku suka baju.tapi aku tak suka membazir beli baju.dalam erti kata lain,aku suka baju MURAAAHHH.gagaga.dan juga sale.kerana dekat sale da baju murah.AKU RASA JJ SALE SEPANJANG TAHUN SIOT SUMPH AKU SUKA PERGI JJ AAAAAHHHHH.SOGO POOOOOON.

oke tubek point siri dua.

kenapa wedding perlu lavish-lavish?kenap tunang perlu buat majlis?kenapa,kenapa dan kenapa oh aunty ela.

kalau dia baca ni sumpah aku kena disinherit.

aku selalu buat title post aku merepek.sebab korang tak boleh nampak gagaga.ke korang boleh and aku taktahu korang boleh.ah,mustahil!(bertindak emosi)

so saja nak bagitahu korang.title post aku harini ialah 'gauges'.jangan tanya aku kenapa.aku pun taktahu.title-title aku adalah random things that pop in my head bila tibanya masa aku menulis title.

haritu lee suruh aku buat account flickr.so aku pun buatlah.tpi tiba-tiba aku rasa bodoh.sebab aku tak ada camera.camera yang aku posses sekarang ni hanyalah kamera VGA dari handphone nokia2630 aku.cabuk,wa tahu.suey punya 5300 yang berbateri bengkak.

and aku masih tak nampak sebab untuk memiliki seorang lelaki bukan muhrim yang dipanggil 'pakwe'.aku dah jadi gay kah?entah.aku pasti aku bukan gay kerana bila melihat muka lee aku rasa nak muntah lmfao.kalau orang gay(atau lesbian in this case) pasti terpesona melihat kejelitaan lee dan bukan mada urge mahu muntah macam aku.so dengan ini pastilah yang aku,straight.kenapa aku selalu bahan lee.oh ya.dia suruh aku beli puffy dress untuk die kat topshop.fat you.

i have come to a sudden realization.aku tak suka shopping.aku suka WINDOW shopping.perbezaan besar disitu ya.entahlah.aku ada window shopping disorder kah?aku suka tengok baju pants and everything tapi aku taknak beli.bukan berat nk keluar duit.its just that i like to look and ONLY look.and i think this also applies to hotmachosexybackkajswlefwaef guys.kot.if im not gay.oh ya,aku bukan gay.macamana aku boleh lupa aku bukan gay?

tkoz: dude.i think u shud stop typing.ur not making sense.
aika: shut the fat up you jwkgje piece of kwjfgklwfh.
tkoz: TA FAT MAN.i was just suggesting.geezbone.
aika: ..

i think ill go with koz this time.

No comments: