Thursday, February 19, 2009

lifeless

"its morphing into a side fringe is it not?"

E-SHOPPING.ADDICTIVE.GILA.WEH.

sebab aku tak post anything semalam ialah merupakan sebabnya dy telah mempengaruhi aku untuk shop dekat online boutiques.and setakat ni aku telah reserve 5 helai cardigan qwkljefgwklefgvwe.i dont even need them -.-

tapi tak mengapa.

aku telah berazam untuk menjadi seorang pengumpul cardi yang berjaya.mengapalah cardies takboleh diternak.dan dikacukkan.FUYOH.

so semase sibuk window e-shopping(?) semalam aku telah terjump satu soft pink(aku rasa la kale dia soft pink) punya cardigan yang telah aku cari selama setahun.aku dah banyak kali jumpa tapi bila aku nak beli its either habis stock and non restock able ataupun ake kena half-conned.wtf.so semalam aku siap dah msg dengn minah penjual tu lalu malam ini aku akan bank in sebanyak rm24(aku tahu.MURAH GILE CAM SHIT AN?) ke dalam akaun beliau dan cardigan cantik itu akan sampai ketapaktanganku pada hari sabtu.

aku rasa macam nak post gambar cardi tu kat sini.tapi aku taknak menjadi pembunuh.sebab bila aku post gambar cardi itu and ada orang kutuk sumpah aku akan jadi emo cam QWLKJEFGWELGJWERKGVWELVWEGIQEHRLV dan menggigit orang itu sampai mati.

"IVE BEEN LOOKING FOR THE EXACT ONE FOR ABOUT A YEAR YOU PIECE OF ranQWUKGEWJHKEFWL ATHOOL!!"

diatas merupakan contoh ayat yang aku akan probably ucapkan sebelum aku mula menggigit.

sekarang ni aku tengah pakai spek.aku rasa cam cool gila bila on9 and pakai spek.bukan shades la.see-thru spectacles.gagaga.akhirnya,aku ada jugak sebab untuk pakai spek setelah habis sekolah kerana rabun jauh kronik aku.apa nih.

naqeb ialah seorang budak 3 tahun yang pelat.berikut merupakan perkataan-perkataanya yang diterjemahkan ke dalam bahasa kita,

KITA:plasticine
DIA:palestin

KITA:remote control
DIA:limot kontolol

KITA:spek mata
DIA:(yang ni cam vulgar sket.korang tekelah sendiri aku tak sanggup nak cakap.haha)

KITA:kura-kura
DIA:kukughe

KITA:kucing
DIA:anak ameow

et cetera et cetera.

so memng agak susah untuk tak gelak bila dengar dia cakap.hahaha*.gelak palsu sekadar untuk memeriahkan keadaan*

sabtu ni ada sleepover.and I NEED WHIPPED CREAAAAAM.tapi lee cakap membazir.KILLJOY.SPOILSPORT.ATHOOOOL.hagagagaga.lepas garam.

dulu aku menghadapi masalah untuk menyebut 'couture' as in juicy couture punya brand tu.terima kasih tasya kerana telah ajar aku macamana nak sebut dengan tepat dan fasigh perkataan JUICY COUTURE.

aku nak beg jucy couture yang ada ring tu.lawa doh.

semalam aku bukak www.boonga.com kerana kurius sebab lee taruk dalam blognya.

WEH KASUT DIA GILE KLEWJFGQWEKLGVQKWEVFGQWLEGWE CAM QKWULEFGQW3ILGQWJGEFJKEG CANTIK.kenapa aku taktahu pasal boonga shoes tu sebelum ni?!aku mencarut pada ketidakadilan.ini merupakan satu ketidakadilan.*insert long complicated vulgar censored word here*!!!!!

lee suruh aku beli puffy dress dekat topshop.and she doesnt want a checkered one.she wants a funky-designed,puffy sleeved dress.and i thought i was cerewet.HAGAHA.serious aku takbole nk bayang dress idaman kau tu.sebab most of the funky and puffy designs yang aku pernah jumpe is made out of something macam silk.kain licin tu.kau nak macamtu ke? *trying to keep calm*

aaaaaaaaaaaannnnnnnnnnd.aku jumpa satu blog ni.die jual contct lenses.tapi animation punya.SHARINGAN DA WEH.MANGEKYOU PON ADA LIKE OMGWTFBBQ.pstu ada lens yang atas tu tulis i love you lah and other cute contacts.
nak tengok?

www.stickstreet.blogspot.com

about rm35 je per pair.aku rasa murah.sebab minggu depan gaji masuk gagagagag.

baru 6 saat yang lepas aku tahu yang fake eyelashes ada untuk lower lash jugak.WAD.DE.FAT.aku boleh bayangkan kesaratan mata orang yang pakai dekat upper lash and lower lash.mesti mata korang nak jatuh je ga ga ga.

malam ni mama cooking sup crabbing.yamming yamming.

koz:ko tak rase silly ke asyik post crappy things.
aika:wadefat.THIS IS MY BLOG LAH.
koz:ko tau tak takde orang nak bace bende macamni?
aika:*makes wtf face for 3 minutes,slaps koz,pulls her hair from her scalp,beheads her and dumps her headless,hairless body into the sewer at a speed of 367km/h*
aika:NOW WHOSE THE ROYAL PAIN IN THE ASS HUH?

uh,you are.

Today's Grateful Splink:
Im grateful today because im gonna buy a georgeous pink cardi like omgomgomgomgomg.

No comments: