Monday, February 16, 2009

tidur

"it doesnt stop here,no."

aku rasa harini hari kerja paling selebeh aku dalam nk dekat tiga bulan aku kerja ni.semalam dahlah tidur kul tiga(oke kecoh pahal lee dengan embam tido pukul empat tak heran pon gaga) pastu kene kerah bangun kul tujuh plaaak.tahutak betapa hodohnye rupa aku bila tak cukup tidur?

ok cukup tidur pon hodoh jugak tapi kalau tak cukup tidur ni extra hodoh la.korang bukak www.onemang.com.cari komik goong.and cari muka chae-gyong baru bangun tido.muka aku sebijik la macamtu.plus bibir lapan inci.aku rasa future husband aku akan menyesal mengahwiniku bila tengok muka baru bangun tidur aku.korang yang nak dtang sleepover tu BERJAGA-JAGALAH.hahahahahahaha*gelak puas hati kerana akan dapat menakutkan korang di pagi hari nanti.kalau kite bangun pagi la.tafat*

AKU NAK PERGI BERMALAM DI KONDO MEWAH WEH.kejam kukubesi gile korang tak tunggu.aku nk lari pegi dubai.wany,nantikan pelarianku(?)

aku sungguh gembira kerana lgi dua minggu je aku kerja WEHOOOOOOOOOOO.pahal dalam every single post nak mention.jeeeez.

dan aku msih trauma pabila naik kereta dengan meme sebagai driver dan aku sebagai co-pilot(ceh,extravagant gile bunyi).sumpah aku rasa aku lagi alert dari meme.semua cermin aku tengok weh.naek kete dengan dada siap bergolek-golek je kat blakang.ah meme.bilalah aku boleh mempercayaimu bawak kereta walaupun dari subang bestari sampai kota damansara yang tak sampai 10km tu.or sampai.

lagu beyonce yang bertajuk halo sangat teramat sangat yang paling sungguh tersedap.aku boleh alpa dan lalai akan makan bila dengar lagu tu.solat pasti berjalan ok.

balik tadi meme pasang ikim.oh aku agak kureng dengan ikim.bukan sebab tak ada lagu beyonce.sebab cakap banyk sangat doh.tazkirah ke ceramah ke aku tak kisahlah.tapi kalau ade yang promosi iklan panjang berjele-jele tu apekehenye?

tapi tdi aku amat tergamam bila aku terdengar petikan gitar akoustik(or elektrik.aku tak berape boleh nk beze) dari corong rdio itu.aku pandang meme sambil bertelepati,"cane hang dengaq flu tapi letak name ikim?" meme memebals soalan telepatiku secara lisan,"ni lgu orang us buat.pasal gaza.ce hang dengaq."

bait-bit pertama lagu tu berkumandang aku terus fall on lab weh.sedap dan seriousshit meaningful.

jap aku nak search apa nama dia.

*5 minit kemudian*

haa tajuk die we will not go down in gaza tonight.dendangan michael heart.dengala do.kalau korang tak suke jugak aku belanje sate ikan.

in case korang malas nak search kat intranet,


Michael Heart-We Will Not Go Down In Gaza Tonight.

Today's Grateful Splink:
Im grateful because today tak banyak customer so i boleh qada tidur i di atas sofa empuk di ruang tamu rumah/stor itu.

No comments: