Thursday, July 23, 2009

Perihal tido di rumah sekarang.

Misi malam ini adalah unutk tidur sebelum pukul duabelas kerana esok pagi nak bangun awal dan ikot mak pergi beli toaster.

boleg singgah giant beli roti butterscotch gardenia dan pelbagai bekalan makanan lain.kemungkinan juga,jika mood mak baik,boleh memeras rm30 duit topap daripada beliau kerana saya adalah sangat telah mematahkan(broke?)

semalam aku tengok cerita silent hill sampai pukul berapa pagi tah.yang aku tahu aku tidur pukul lima pagi.HAHA.tidur awal pon buat saket belakang je bile aku bangung.mane tak tido dlam khemah naqeb yang aku langsung tak boleh nak stretch kaki tuuu.aku tidur dalam foetal position je sepanjang dua hari ni.

bilik aku k.fizah amek,die kan tengah pantang.and bilik jat dengan die bawah sekali.rumah aku ni,hmm macamane ah nak cakap?macam due tingkat setengah la.bawah sekali bilik abang aku sekeluarga,bilik bibik dengan washing machine dryer apekejadah semua tu,tingkat 1 ada ruang tamu kitchen semua and tingkat atas sekali baru ada bilik iaitu bilik mak ayah dan aku serta kakak-kakakku.aku taktahu adik aku tidur mana(?)

so kakak ipar aku kan dalam pantang kaaan,and dekat dalam bilik die manade tv semue tu so mak aku kot lah yang syorkan die pakai bilik aku sampai habis pantang.and bilik aku sekarang macam tongkang pecah siut.BARANG BABY BERSEPAAHHH dengan jamu majunnye yang orang-orang dalam pantang pakai tuu.bau bilik pun macam halia.erk.

berbalik kepada cerite tadi,sekarang ni kire aku sorang je yang tido dalam bilik abang aku kat bawah sekali tu an sebab meme yang sebilik dengan aku tido dalam bilik yang dikongsi oleh lin and tyah.and meme tido lasak cam !@#$%^&* asyek mencongah je keje die aku malas ah nak share katil dengan die.aku pulak kan selalu online sampai 2,3,4,5 pagi so aku malaaaaaas sangat nak pergi turun berapa ribu anak tangga nak tidur kat bilik abang aku.

and the easiest way is,

tido jelah dalam khemah naqeb yang secoek tu.walaupon pagi-pagi akan sakit belakang cam hjrefgewkfewrf dan badan rasa macam bayi baru lahir kerana mengerekot sepajang malam,namun tiada lagi pilihan bagiku.bila dah masuk sribu nanti sabtu ahad aku taknak balikla -.-

ELEEEEEEEEEEEEEEEEEEHHH.

No comments: