Sunday, July 12, 2009

Welcome to the world,Hadif :)

My second nephew came in yesterdaayyyy.

sekarang si gebu sudah ada adik,WUHU!

the night before k.fizah dah pergi spital.but she only gave birth around 630 am next morning.

LAMA GILA DALAM LABOR WEH O.O

aku pergi hospital pagi semalam pun tengok k.fizah macam parah gile.baru beranak kot,DUH.

pastu care die cerite dengan kene induce nye,dengan dokte nak check dah berape cm tebukak jolok2 finger dalam vjj nye(HOLY SHIT) dengan nak meneran nye.

now im not so sure about getting married and having five kids.

okay lets talk about the baby.

THE BABY SUNGGUH PUTIH MELEPAK CAM ANAK CINA CAM KAIN PUTIH SUCI CAM PUTIH GILEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.

macam whipped cream(?)

tapi serious ah an.sumpah fair sampai k.fizah cakap,"eh ni tak tertukar anak ke ni"

HAHA taklebla ah.

the little angel's called Ahmad Hadif which means yang mempunyai matlamat.

uh,i hope he'll have goals in the future.

whatever they may be lol.

Naqib looks pretty jealous i can say.tiba-tiba gile nak spend time dengan umi abi die padahal selame ni abi ajak balik rumah die HARAMJADAH ah nak ikot an.menangis meronta-ronta berheadbanging lagiii.ya,kanak-kanak ini memang aggresive.

tapi die macam sayang gile overprotective dekat adik die wtf.aku nak tengok dekat-dekat pon tak bagi boleh tak.

okay aku taulah dia macam anti aku because we're like sworn enemies hokeh boleh kira pakai jari satu tangan berapa kali je aku berdamai dengan die sepanjang tige tahun umur dia nih.

so i vowed to not cari pasal dengan Hadif agar kami tak akan jadi sworn enemies macam aku dengan Naqib.

tapi macamana kalau Hadif dah besar and then dia team up dengan Naqib untuk menumpaskan(?) aku?

hmm ini masalah besar.

ok wtf.

apa-apa pun im happy because everything went smoothly and the mummy and baby is back.

I CAN WAIT FOR HIM TO TURN THREE SO I CAN SEE HOW CUTE HE'S BECOMEEEE

pictures will be uploaded next week sebab sekarang aku taktahu kamera katmana hegehegeheg

on another unrelated matter,

I MET MELISSA DEKAT OU TADIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

sumpah rindu giila bodoh the last time i saw her masa graduation day kd10 kooot.she had much shorter hair so i didnt really rocognize her at first glance lol.

aku tengah naik escalator dengan tyah tetibe pandang kiri ade sorang amoi shmeksi dalam kedai blook(yang jual SUPERGORGEOUSDRESSES TUUUUU) melambai2 dengan muka surprised kat aku.

aku pon pandanglah dengan lebih intently sebab dala gue rabon dan spek patah,muke si pelambai nampak agak blur pulak tu.

aku pun buatlah muka -.-" SAPA NEH aku tapi bila dah tengok lama-lama jadi excited cam OHMYGOD MEL!!!IT'S BEEN SUCH A LONG TIME SINCE I LAST SAW YOU WHY YOU CUT OFF YOUR HAIR WHTCHA DOING NOW DO YOU WORK HERE HOW ARE YOU OHMYGOD I MISSED YOUUUUUUUUUUU punye excited an.

haha rindu gile minah tu :')

harini kene balik cfs balik.BENCIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII.

dala minggu ni exam mid sem.aku tak faham satu hapak pon maths yang macam addmaths tukiiiiiiidbvsjqfewugfyew.

tapi chemistry memanglah i hebat kan haritu test i dapat 12/15 EHEH HEH EHEH BANGGA GILA WEH.

kalau dah tidur pukol 5pagi pon takdapat 12/15 memang aku pecah kepale aahhhh.

biology so-so,computershit NO COMMENT.

HAHA.

okelah nak pegi pack -.-

SHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET.

No comments: