Monday, July 13, 2009

Speed doesn't kill you.Suddenly being stationary does.

Nak blog pasal apa ni weh.


huda dengan fatim yang KONON-KONON nak belajar chemistry tengah cakap pasal orang hensem.aku rasa ah tu je yang aku dengar.haha.

tengok ape huda suruh aku tulis,

"Aku selalu pergi bilik sebelah.Orang-orang dalam bilik tu comel-comel!"

BOLEH TAAAAAAK -.-

oh macam lupa nak cerita haritu aku tengok uri hadif.

OMG WEH KORANG PERNAH TENGOK TAK URI TU MACAMANE?

ha yelah uri placenta tuuu.

macam kantung geligileuawketriewkfjdbfvagwe.

macam ketulan paru(?) pun ade.

jap aku google tengok ade gamba ke tak.

*after five minutes*

BODOH ADE BODOH.


BODOH SCARY BODOH.

hah macamni ah sebijik kot uri hadif yang aku tengok bibik basuh tu.

TRAUMA GILE KOOOOT.

apasal takde kerja gile sampai boleh google uri ni.

2 comments:

ceLy. said...

gile kau.

Aika said...

apasal aku plak gileeee
hahaha