Sunday, July 26, 2009

Why do all good things come to an end?

malam ni nak kene balik daaaaah.

SHIT GILA WEH SUMPAH AKU TAKNAK BALIIIIKKK.

dahlah next week mamichula kate takpayah balik since she's going to kedah with ayah.

"nak berehat-rehat" boleh tak -_-

scholarship pun tak masuk laggiiii.kalau dah masuk at least boleh la jugak aku pergi berjoli dekat mid valley tu hujung minggu.isetan ke.oh god macam nak muntah dah dengan klcc sekarang ni taktau kenape hahaha.

bodoh punye mualamat.lembab macam lembu.eeeee geramnyeeeeeeee.

alaaaa boring gile kene dudok kat pj tu sampai two weeks.fatim semue confirm balek.dy pon.rai,khaulah.AKU NAK BUAT APE SPEND THE WHOLE WEEKEND KAT SITUU LIKE OHMYGOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD.

sumpah mati kerana tersangat boring cam uewgjevghefew okay.agak-agak kalau aku suruh temyam tinggal laptop die,die tinggal tak?

EHEH HEH EHEHEHEHE.

WOI SAPE-SAPE JOM AH KELUA WEEKEND DEPAN aku rase kalau aku duduk sehari suntuk dalam bilik tu boleh sakit jiwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

I WANNA GO HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOME.

padahal belum balik pj pun lagi wtf.

No comments: