Wednesday, July 29, 2009

Those things to wonder about.

Tadi aku telah buat satu perkara yang berani mati.

aku pakai tudung putih.


and then aku,


MAKAN LAKSA!

AAANDDD tudung aku langsung takde one spot of kuah laksa pon okayy.

BANGGA GILA DENGAN DIRI SENDIRI WEHHH.

sekarang subjek kegemaran aku telah bertukar dari biology menjadi CHEMISTREYHH.bes gila weh belaja quantum numbers semua tuuu.sebab maybe aku actually faham semase madam mengajar so hyper sikit ah an jerit-jerit jawapan dalam kelas HAGAHAGAHG LAGI SEKALI BANGGA DENGAN DIRI SENDIRI.

aku macam ada dilema kecil sekarang.disebabkan aku telah diberitahu(?) yang aku akan berkahwin pada umur 25 tahun yang bermakna lebih kurang tujuh tahun dari sekarang,

should i start looking for someone?

tapi kat uia ni geligeli ahhhhhhhhh orang laki die -_-

pegi kelas macam pegi fashion show siaaal.ye,aku tengah bercakap pasal LELAKI nii.adalah beberapa orang kadang2 aku TERglance(EHEH) hensemachobabiwufgawufjwrwf.tapi bila berfikir balik tentang kegiatan bercouple ni aku macam o.O

disini aku bukanlah ingin mempromote diri aku sebagai MUSLIMAH SEJATI SOLEHAH KARIMAH dan sebagainye.tapi ye lah.

apetah yang ye lah.

so diri aku masih dalam dilema sekarang.ataupun aku perlu tunggu sehingga masuk main campus baru mulakan kegiatan mencarigatal?

aku dah ada planning jangka panjang,

23 tahun - grad dan berbahagia.
24 tahun - cari kerja dan kumpul duit untuk kawen
25 tahun - KAWEN A WEH TUNGGU APE LAGEYY

eh pastu bilanye aku nak amek masters aku ni?

oh shit planning takboleh pakai.

TAPI AKU NAK KAWEN DOPOHLIMA SERIOUS AKU NAK KAWEN DOPOHLIMAAAA.

sebab ada nombor lima(?)

abaaaaaaaang,boleh tak ayang sambung masters lepas kita dah kahwen nanti?bolehkan baaaaaaaaaaanngggg?

No comments: