Wednesday, March 4, 2009

Because love is a strange and funny thing.

Masa kecik-kecik dulu aku selalu suka but benda benda yang akan menyebabkan mami dan dada kata, "JANGAN BUAT MACAMTULAH.NANTI HANG JATUH TEGOLEK PADAN MUKA."

no wait.mami was the one with the dialogues.dada ws more relaxed lol.

contoh benda yang aku suka buat dulu ialah pergi menara kl untuk sight seeing and panjat railing so that i'd get a better view.biasalah budak-budak kan mestila kemetot(TPI SEKARANG WA YANG PALING TINGGI GAGAGAGAGA).mcam takde teropong je.sheesh -.-

tapi bila aku panjat tu,aku rasa grip aku dah cukup kuat and macam confirmlah takkan jatuh.tapi semua tanggapan aku berubah bila aku slip and jatuh ke bawah dari tempat sight seeing terebut.

ok tipu.

so back to the story kan.aku rasa grip aku dah cukup kuat dah and aku annoyed gile bile mami dada keep saying "JANGAN!JANGAN!".biasalah sapa yang tak annoyed bila nak buat something and orang kate jangan hehehe.so i vowed yang bila aku dah besar nanti and kalau anak aku buat macam ape yang aku suke buat ni aku takkan kate "JANGAN!" sebab aku percaya yang grip dia kuat macam grip aku dan dia juga tak akan jatuh.

tapi semakin aku dah besar dan baca paper dan tengok banyak freak accidents ni aku berubah fikiran(sorry lah anakku sapa suruh kau lahir lambat).aku baru paham yang the things they kept saying yang aku selalu get annoyed with tu is because they love me and they care about me.nothing more.whatmore saje nak buat aku annoyed.

so sorryla anak-anak yang bakal datang because ill be breathing behind your neck if you ever do things like i used to do.GAHAGAHAGAH FEEL MUMMY'S WRAAAATH LITTLE ONES.

No comments: