Monday, March 16, 2009

The car with the missing top.

hari ini aku sekali lagi dengan gagahnya telah bangun pada pukul 12 tengahari.lagi sehari je aku boleh bangun waktu ni.HUAARRGHHHHHH.

rabu aku tak tidur dah.after midnight kena pergi car park c stadium bukit jalil tu.wtf gile wei masa melapor TIGA SETENGAH PAGI?dahla surat aku tak dapat.plane ticket macamana pulak?i wonder if they have extra plane tickets o.O

oh akan rindunya aku pada blog ini dan stalker-stalker(altho there arent many -.-) aku yang sungguh setai membaca blog aku 2,3 kali sehari.akanku beli mutiara untuk korang.hagahagahag.macam ada je masa nak bershopping spree dekat sandakan tu.sheesh.

hari sabtu dan ahad akanku gunakan sebaik mungkin untuk menghubungi orang-orang yang jauh di seberang sana menggunakan telefon bimbit burukku ini.tunggu ya kawan-kawan,aku pasti menghubungi kalian!except kalai kalian celcom sorrylah mahal nak mampus aku dahlah kene topup sendiri wertyuiosdfghjkxcvbnm.

BAIK!

aku rasa aku mahu pergi mandi.doakan kejayaanku anak-anak.dalam plkn,bukan semasa mandi btw.

ke mandi!

Today's Grateful Splink:
Im grateful because i get to to eat naqeb's lauk.HAGAHGAAHGAGAG wtf.

No comments: