Monday, August 17, 2009

All I can say is OHMYGOD.

Tadi masa aku tengah tidur magrib(?) aku telah dikejutkan dengan dua misscall dari tyah dan satu mesej yang berbunyi,

"call me back ASAP"

sejak bila minah ni cakap inggris dengan aku nih -_-

lalu aku pun kol lah dia dengan kredit ciput sringgit lebih kerana sangat kurius apa yang emergency sampai miskol-miskol dan mesej-mesej dengan penuh aura kecemasan.

"wehh pahal?"

"HANG TAU TAK LIN KENE ADMIT KAT HOSPITAL SEMALAM(ke kemaren tah) SEBAB SUSPECT H1N1 AND DEMAM DIE DAH DUE MINGGU TAK SURUT-SURUT.baru semalam mak ngan ayah bawak die pegi hospital sebab parah macam nak mati(bahasa keluarga aku memang vulgar,harap maklum)dah lepastu meme pegi melawat die an memang je meme kerje kat hospital sungai buloh tu hahaha dokte kate darah die pekat sangat dah masuk berapa guni ayaq(air) tah and then die punye lungs ade abnormalities amende tah.PARAH GLE AN WEH?"

what.the.FUCK.

lalu mulalah sesi menjerit-jerit dengan disbelief kat dalam tepon,biasalah kan perempuan ehehheh.

so sekarang kakak aku tengah dekat spital bamboo river dan diberikan treatment sepertimana kepada pesakit-pesakit H1N1 yang lain.aku taktahu dah kena kuarantin ke belum.

SCARY GILA WEH KAKAK SENDIRI KENA SUSPECT FOR H1N1.

Dear God please don't let anything happen to her.I know she can be such a big pain in the ass sometimes,but she's my SISTER.thats what sisters dooo they annoy each otherrrr.

please make her baiksembuh cepat dan pulang ke rumah supaya bolih maen annoy-annoy the hell out of each other lagi :|

lin jengkel,cepat sembuh okay.lepastu duduk sorang-sorang dalam bilik seminggu supaya wa tidak dijangkiti dengan Hamburger 1 Nugget 1.

pray for her well being people,thanks :)

1 comment:

cely said...

auw. get well soon then.