Thursday, August 6, 2009

Panduan membeli sabun badan ketika menetap di hostel.

Walaupun aku tahu macam aku kurang layak untuk menulis manual ini kerana baru sahaja nak dekat lima bulan duduk di hostel(3 bulan plkn okeh),tapi aku masih nak tulis.

tujuan penulisan panduan ini adalah supaya manusia-manusia di luar sana yang bakal menduduki hostel tidak perlu melalui kisah sabun badan keji seperti yang sedang aku lalui.

kalau anda bercadang(?) untuk duduk di hostel dalam tempoh terdekat,sila jadikan entri ini sebagai bahan rujukan(?).

untuk kepuasan dan kawangian tahap mega maksimus,aku ingin mencadangkan agar korang belila sabun badan shokobutsu/shokebutsu/shokubutsu(jadah haraaam cane nak eje nih) perisa oren.

ini adalah kerana SANGAT PUAS OKAY SABUN BADAN DENGAN AROMA OREN WANGI GILAA TAMBAH-TAMBAH BANYAK BUIH SABUN PUHPUH MEMANG FRESS AH RASA LEPAS MANDI.

kalau inginkan kelainan boleh juga tukar jadi flavor sports tu.yang ade gamba orang berenang kat depan tu.yang bekas kale biru tu.YANG LEE PAKAI TUUUUU.

flavor sports(?) ni pun agak boleh tahanlah kerana buih sabun juga sangat banyak dan baunya yang sangat merangsang akan membuatkan korang rasa macam mahu bersukan sepanjang masa(?)

jadi saranan dari saya,belilah sabun shokobutsu/shokebutsu/shokubutsu perisa oren ataupun perisa sports.

due ni je yang aku penah pakai pon hagahagahga.

TAPI,TAPI,TAPI,

jangan SEKALI DUATIGAPATLIMANAMKALI BELI SABUN SHOKEBUTSU/SHOKOBUTSU/SHOKUBUTSU PERISA GRAPEFRUIT.

bau ketiak orang siaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalll.

aku tau lah aku tengah pakai sabun tu kot sekarang -_-

inilah akibat gedik-gedik nak cuba perisa baru lepastu bangang pegi ambek grapefruit yang ko tak penah makan tu pon beli refill sekali pulak tuuu.

jadi sekarang sangat menyesal kerana setiap kali selepas mandi diri sendiri akan berbau seperti baru habis main wrestling ekstrim dengan orang yang mempunyai masalah body odour dan malas mandi.

kecewa dengan diri sendiri T_T

kesimpulan yang kita dapat disini adalah,

JANGAN GATAL NAK CUBA-CUBA SABUN PERISA BARU KALAU TAK TAHU BAU DIA MACAMANA KERANA KELAK AKAN MENYESAL KERANA TERPAKSA HABISKAN SABUN PERISA KETIAK BARU BOLEH BELI YANG BARU.

SHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET.

tetapi jika sudahpun terbeli sabun perisa ketiak,ada satu tips yang dapat dijadikan amalan supaya sabun cepat habis.

no,bukan mandi lime kali sehari wtf -_-

setiap kali mandi dan ingin sabun,sila picit bekas sabun tu sekuat hati sebanyak patlima kali sehingga melelehlelehleleh dari tapai tangan.walaupun akan berbau ketiak dengan lebih extreme,tapi boleh cover dengan penyemburan secara excessive minyak wangi adidas kale pink.

dan juge deodorant adidas warna pink.

senang cite kalau ade lotion ke ape pakai ah sume weh bagi hilang bau ketiak tu.


tamatlah panduan konsumer(?) untuk hari ini.

sekian,wabilahitaufiqwalhidayah,wa assalamualiakumwarahmatullahiwabarokatuh.

fuh baby fuh.

2 comments:

cely said...

hahah! daku mgguna sports version ma! mmg aku bsemangat ntok ke kelas hari2.
:))
(grapefruit tu takle blah.)

Aika said...

aku tau.bau ketiak glebabi aaannnn T_T