Thursday, August 6, 2009

Tipu semua tu tipuuu.

Korang pernah dengar tak satu tips untuk bangun awal dengan jam loceng ni?

ni untuk orang-orang yang konon-konon ah nak bangun awal padahal bila alarm kat henpon bebunyi baik punya dok tekan off an.ada ah jugak yang tekan snooze dua tida kali pastu tekan off jugak wtf.

bende macamni selalunye jadi sebab henpon diletakkan di bawah bantal so bila bunyi si tuan punya henpon boleh senang-senang je capai bawah bantal and tekan off.

lalu punahlah harapan nak bangun awal dan study maths untuk kelas jam dua.

so aku ada terbaca lah somewhere cara nak bangun awal dengan berkesan guna alarm kat henpon jugak.ke meme bagitau tah(?)

caranya adalah merupakan yang,

set alarm dan letak henpon sejauhhhhhhhhhhh yang mungkin dari katil cam kat atas meja solek ke meja study kee.skati ko lah.

so kirenye macam kalau alarm tu berbunyi kan makin lama makin kuat aaaan.so kena ah bersusah payah nak bangun dan pergi off alarm irritating tu so konon-konon boleh segar bugar ah dalam perjalan nak pergi off alarm.

TIPU GILA SIAL.

HUH aku penah ah kot buat skali kat rumah.aku letak ah fon atas dressing table an.pastu aku set kol bape tah tujoh ke lapan poyo nak bangun awal dan study ah kot.pastu aku pon tidola dengan ceria dan sukahati nya kaaan esok pura-pura nak bangun awal.

*tengah mimpi makeout dengan dev patel*

TENENENET!!TENENET!!TENENENET!!TENENEEEET!!!!TETETNENENENETETENENETE!!!!!!

"HOLY SHIT WHAT THE FUCK WAS THAT?!?!?!"carut aku tatkala tersedar dari mimpi indah.

SANGAT IRRITATING GILA BABI OKAY.

tengah sedap kooooooooooooooooooooooooot mimpi smooching dev patel aaaaaaaaaaaannnn weh ingat senang ke aku nak dapat mimpi indah macamni ah mimpi aku selalu macam putus-putuskan tangan orang tautakkk.

TENENET!!TENENENENETT!!TENENENENFUCKINGNET!!*alarm bunyi cam babi*

lalu aku pun terpaksa ah bangun dari comfort duvet aku dengan sejukwangi aircondnyaa untuk menutup alarm bangang tu.

lepastu sambung tidur balik.

PWNED GILAAA.

so the moral of the story is takyah ah buat taktik macamtu mesti you'll end up waking and walking towards your alarm clock being BLOODEH PISSSSEEEDDD and after turning if off continue stuffing your pillow in your face.

takkan bangung punya percayalah cakap wa.

or sebab aku yang malas cam uwefgkqwjefwpergolwvrliwgfeiurk.

2 comments:

amran's daughter said...

cara berkesan nk bgn.tip ni!HAHA!

suro aa sesape jage dulu an brg kau lps blk psar,then kau janji nak pegy amek brg tu dkat kwn kau.tp kau tak dtg pun ann.penat je kwn kau tu btau ape no bilik die an.215B okeh.patu xdtg2 jugak an.then kwn kau tu pon kne aa pegy bilik kau yg farfar away.then bile pegy blk kau an,kau tgh tido terbongkang an.terpakse la kwn kau tu kejot smbel ckp 'NAH AMEK APPLE KAU,CKP NAK DTG BILIK AKUU'ARGHHHH!tension aku.hahaha

Aika said...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA KEJI AH WEH UNGKET KAT BLOG AKUUUUUU.