Friday, May 7, 2010

Fill in the blanks..literally

Aku rasa _____ aku dah _______. Macam nak ________ tapi takut jadi lain pulak. Nak ______ _______ apa pun aku taktau. Tapi kalau tak _____ nanti _____ sorang-sorang -_-

Aku teringin nak buat _____ yang _____ sikit tapi mesti takkan boleh punya huhu. Aku suka je ______ dia sekarang ni tapi kejap-kejap nak _____ bolehla. Kalau lama-lama serious nanti jadi _____ gileeeeeeeeeeee. Tapi aku tak suka _____ _____ sebab nanti _____ aku nampak _____ gila. Dahla _____, buruk pulak tu.

I like this _____ but I don't want to change the _____. Just a new _____ would be fine. Takpayahlah beria-ria nak buat _____ baru bukannya ada orang nak _____ pun. Pakai _____ lah kata. Hihi.

Kalau kau dapat isi tempat kosong dengan tepat memang aku kawen dengan kau ah. Hikhik

2 comments:

ameerazman said...

ana suka ini cara. mcm teka teki gituuu. tgh fk perkataan sesuai.

Aika said...

sila isi tempat kosong dengan tepat :D