Sunday, May 30, 2010

Nilai, sweet Nilai.

Hi everyone. So here I am. In Nilai. God, it feels so weird being here after 3 months. Nothing has changed of course. It's just the same old Nilai. Oh and aku dapat dorm sama dengan ex dormmates aku! Happy gila ok. It's just like the old times. Except that Darina, Sha dengan Fey takde. Rase boring sikit. Rindu gila diorang :|

Awal gila aku bangun pagi tadi pukul 0715. Mak gerak la of course. Gerak pergi Nilai pukul 0830. Beratnya nak tinggal rumah. Ni baru Nilai. Kalau aku belajar overseas cemanala. Tyah tak ikot sebab baloq btw -_- So it was just me, Lin, Mak and Ayah. Sampai Nilai about 9 something. Saleemah dah sampai so pergi daftar dengan die. Nasib baik kakak tu like super baik so ada kitorang dapat bilik sama. YEAAAYYY.

Tapi lepastu Saleemah balik rumah -_- Disebabkan aku mempunyai ibubapa yang tak kuasa nak ulang alik hantar aku, so aku takdala choice lain selain duduk je sorang-sorang kat dorm sepanjang hari. Aku dapat bilik dekat blok D. Mula-mula macam frustrated gila tak dapat Blok A or Blok B2. Tapi lepas dah settle in kan, not bad jugak. Tingkap besar gila banyak pulak tu dalam bilik so memang takde isu kepam la dalam bilik ni. Toilet pun not bad. Kedai makan pun kat bawah je.

Tapi rasa macam makin dekat ni makin malas pulak nak pergi beli makanan. Sigh. Satu hari aku tak makan apa-apa yang heavy pun. Makan makaroni bakar yang Hana bawak and lepat pengat pisang Qlah bawak. Lepastu masa lunch aku pergi teman Yunie makan kat Kawah Thai. Aku minom milo je. Macam tak lalu nak makan. Yelah hari-hari makan masakan Mak kan. Kenala amek time sikit nak adjust selera kedai. Ehehehehehhehehehehe.

Lepas teman Yunie makan aku duduk bilik Yunie sebab bilik aku semua orang yang aku kenal pun belum balik lagi. Kalau ada yang balik pun letak beg and pergi merayap -.- Lama jugak aku lepak bilik yuni. Bantal die gebu. Best. Lepastu kitorang tengok crite Dear John. Tapi sparoh je sebab stuck -___-

And then Eemah call kate die nak datang menjenguk aku kat bilik sebab die dapat bilik lain heheheheheheh. So aku pun balik la balik. And then tengok Nasz dah ade. Lepastu stay jelah sebab dormmates dah start datang. Hehe. Lepastu aku tido jap sebab pagi tadi bangun awal sangat, Pastu bangun tengok-tengok Qlah dah balik. Pastu aku ajar die main Pocket God dekat iTouch.

Lepastu Mee dengan Saleemah balik. Lepastu bersembang sikit-sikit. Pastu aku pun berasa sungguh boring lalu tulis benda ni. Esok taktaulah dah start kelas ke belum.

On a happier note, satu hari ni aku tak bukak facebook langsung! HEBAT KAN KAN KAN. You gotta admit kena ada skill baru boleh buat camtu ok. And target aku adalah tak bukak langsung untuk sepanjang sem. Nak belajarrr hehe. Tapi taktaulah boleh ke tak kan, Sigh. Wish me luck! :D

6 comments:

eatyu said...

tahniah la.hahahaha

I bet someone will ask me abt you if u keep it much longer.hehehe

LinZ said...

lin x bukak seminggu..rilek je..:p

Aika said...

luqman, OMG WHO WHO WHO XD

ye'eley lin lu lain crita aahh. HAHGAAAGAGH

LinZ said...

update je la blog hang...@least ade benda lin nk baca saat keboringan kat opis ni..hahahah~

Aika said...

CEH -_-

cely said...

tkoza, ak plak da tcampak kat blok A. 0.0