Monday, January 19, 2009

cheah

tadi masa teabreak(wah ada teabreak),aku beleklah satu magazine dekat dalam basket tepi sofa.nama magzine tu muslimah.entah magazine apa aku tak pernah jumpa pun.hehe.oleh sebab boring yang tahap nak dekat makan kaki sendiri aku pun tengokla satu satu artikel yang ada kat dalam tu.

aku nampak satu artikel ni.tajuk dia wanita ke apatah.aku baca la.cam bes je.magazine tu dah lama kot,sebab aunthor artikel ni cakap benda yang berkaitn dengan lagu irwansyah,pencinta wanita yeh?(pure-pure taktahu padahal dulu dalam list favourite kat mp3) author tu cakapla,haritu die pergi mana entah dia terdengar lgu tu and ada videoclip skali.dia pun tengok and dengar la lagu tu sebab lirik dia macam lain dari yang lain.lepastu dia tengok videoclip tu sampai habis dia pun balik rumah.

kat rumah dia baring atas katil,dia fikir pasal lgu tadi.dia kata,"aku tengok clip tu lelaki dia pakai baju gila bergaya.tapi bila aku tengok perempuan macam kesian gila.terlondeh atas tersenteng bawah.tapi aku hairan laki tu dengan happynya nyanyi 'aku memang pencinta wanita blabla' kt pmpuan tu.klau aku memang malu nak mencintai prempuan mcmtu!"

aku gelak gila baca artikel ni.walaupun korang mesti rsa mcam lame gila.tapi aku masih rasa lawak.aku pun kurang pasti kenapa.heh heh.

tadi aku rasa mcam da something untuk ditopikkan.tapi aku lupa.oh ya.kejap aku nak google satu benda.

*5 minutes later,still staring at the desktop with superbly blank expression plus minor drooling on left side of mouth*

i forgot what i wanted to google about.yes ppl u can call me bimbo now.

No comments: