Thursday, January 29, 2009

fook

lol i decided to delete my cbox for a while because there were too many fugly bitches thrashing it with bullshits eg ex kawan-kawan aku yang nak mengamuk tak tentu pasal.

kalau orang tak dedahkan aib anda,jangan dedahkan aib orang.dekat akhirat nanti Allah pulak yang akan dedahkan aib anda.get it?

biasalah orang-orang yang kurang mental ni.bercakap tak pernah pakai otak.menuduh tak pernah pakai akal.orang jenis ni la yang syaitan paling suka nak bertenggek.nauzubillah benda ni jadi kat kita.semoga anda semua ditunjukkan jalan yang lurus.amin ya rabbal alamin.

and last year's friendship wasnt based on love and trust.it was based on lies and lust.bila hati dan perasaan dah dikuasai syaitan sebab tu sebok mencaci maki orang lain.thankyou Allah for what happened.semua yang terjadi ada rahmatnya.and i think ini rahmat paling besar yang Allah bagi kat aku.

aib korang lagi banyak dari aib aku.aku boleh list satu-satu kat sini.amy,balqis and ainie.but i choose not to.because i got flaws myself.and guess what?aku sedar diri.

no hard feelings guys,cheers.

p/s:considering going private.care to join me lee?loool.

No comments: