Thursday, January 8, 2009

think

aku rasa sejak aku mula kerja ni pengurusan diri aku jadi tak tentu arah.dekat kerja tak payah cakaplah.kadang-kadang lunchtime banyak customer aku tak makan pun.balik rumah lagila tak heran.selalu aku balik makan coklat sikit aku dah kenyang.by the time aku balik pun dah pukul 630.so confirmlah malam aku tak makan.

selalunya aku balik aku tak mandi pun.termasuk hari ni dah dekat seminggu aku mandi sehari sekali.aku tahu.jengkel gila.tapi kalau kau letih macamni kau pasti rasa nk angkat kening pun kau tak larat.

jadual harian aku bila dah sampai rumah:

0630:sampai rumah,cium naqib,buat naqib nangis,mak marah sebab buat naqib nangis,lari dari mak dan naqib.
0700:masuk bilik,guling-guling atas katil,tukar baju tidur.ramai-ramai kata eee.*ramai-ramai:EEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.*
0715:online,baca blog anak mat nor dan magenta.bukak myspace sebab tak tahu nak buat apa lagi di alam maya ni.
0800:masok bilik,tidoooooooo.
1030:bangon,turun bawah,bukak peti ais cari coklat.makan dua bar.konon-konon kenyang,naik atas,online kat laptop meme sambil tengok movie kat hallmark/starmovie.
1230:dengar ayah bangun dari recliner tanda dia nak bukak pintu and tengok aku dah tidur ke belum.menggelabah 3 saat.snap the laptop shut,tutup tv sambil menjengketkan kaki dan masuk bilik.
1245:dengar flyfm.ikut sama nyanyi.kena marah dengan meme sebab bising.marah dia balik.senyap.
0200:tido for real.

ya hidup aku memang bosan.

No comments: