Wednesday, January 28, 2009

jiliao

im home.im hoome.IM BLOODEH HOOOMMEEEE.

wah aku rasa sungguh gembira tetapi kepenatan aku mengatasi segalanya.aku berasa sungguh penat hingga mahu berendam dalam bathtub.tetapi rumah aku tak ada bathtub oleh kerana kemiskinan yang melampau.aku hanya boleh bermeditate dibawah shower cabuk aku.aku ada terfikir untuk guna jakuzi dalam bilik mak.tapi jakuzi tak sama dengan bathtub.air jakuzi lebih ganas dan menyeramkan.

satu hari mak dan ayah keluar.ke manatah.aku bangun pukul 12,aku taktahu.aku pun dengan penuh bersemangat skip ke bilik mandi mak sebab konon-konon nak berjakuzi.tapi aku lupa satu benda.

aku taktahu macamana nak on benda alah tu.

aku pun taram lah dengan menekan dan memasang dan memetik semua suis yang ada kat sekitar jakuzi tersebut.first-first keluar lampu.and then bunyi mengaum macam motor 125 abang aku yang laih itu.and finally keluarlah air yang banyak cam msncfbwkasdmqghfvik.aku pun tunggulah sampai jakuzi tu penuh dengan bertamadunnye.bile dah half full aku mula cuak.korang tahu tak bil air dari jakuzi tu keluar dia memancut sejauh 6 meter(tipu gile) dengan kadar kelajuan 250km/h?

serious.aku freak out tahap hanjeng bile air tu start memancut dan melimpah-limpah keluar atas lantai bilik mandi mak aku.dahlah mak aku fussy gile dengan lantai bilik mandi die.wilayah basah mesti dalam cubicle shower tu je.aku pulak tengah flood die punye whole bathroom.aku tahu aku akan mati.

kerana kepanikan aku yang melampaui batas aku pun terus shut off every single switch supaye air tu stop flowing out.tapi bapak gile nak mampos lembab cam nenek hanjeng nak tutp sepenuhnye.aku rase adela dalam 5inci kot air tu membanjiri bilik mandi(tipu no2).aku pon dengan menggelabahnye lap la lantai bilik mandi tu dengan semua baju yang ada dalam basket baju busuk aku kat bilik dengan tahah dewa punya kelajuan takut mak aku balik mengejut.

ok panjang gile jakuzi adventure aku.

so sampai sekarang aku tak bukak dah jakuzi tu sebab aku sungguh trauma dengan kelajuan dan kejauhan pancutan airnya.

& & &

menghadiri majlis pertunangan sepupu aku buat aku rasa macam nak bertunang sekarang juga.asap.pronto.this instance.bertunang ya,bukan KAHWIN.

gambar banyak.tapi cameraman tu save dalam dvd wtf.aku taktahu macamana nak bukak guna pc.boleh ke pon?huish.

aku kena mintak kat acailah nampaknye.KALAU die nak bagi la.pfft.

No comments: