Wednesday, January 14, 2009

shizzaayy

"i remembered your stare and i remembered your smile.and suddenly i remembered what made it all worthwhile"

hari ini pukul 0746 pgi tadi aku telah buat satu keputusan.

aku tidak aksn ambil lesen sampai bila-bila.aku dah trauma lepas meme buat aksi ganas sebelah lori tadi.dahla aku duduk kt passanger seat/the death seat.ha ha exaggerate gila.tapi seriously.aku malas nak cerita apa jadi.korang takkan paham.heh.

aku taknak ambil lesen sebab aku tak ada keyakinan yang AKU boleh pandu kereta.ku tengok lin bawak macam smooth.aku tengok meme bawak macam !@#$%^&*.so konklusi aku banyak dipengaruhi oleh cara meme bawak sebab aku pun tak tau kenapa.aku harap suami aku akan memahami decision aku ini(?) dn menchaffeur aku kemana-mana.terima kasih suami.aku sayang kau(??)

harini aku beli t-shirt bru lagi!aku sangat riang ria lagi gembira ceria bau cendana.

tadi wany bagi aku url page rafiq supaya aku boleh usha gamba sadiq dengan aweknya.aku rasa nk pengsan tengok gambar tu.kesimpulan aku,sadiq sudah maju!

yes lee.i understand how u feel.

aku selalu bosan.bila aku bosan aku buat benda-benda yang aku selalu buat masa aku bosan.ayat ini pelik.tapi tak mengapa.aku masih bosan.

bila aku bosan,aku






melukis.ya.tapi lukisan aku semu macam tahi dan tak real langsung.bila aku bosan aku selalu melukis supaya lukisan aku akan menjadi tidak macam tahi.tapi sayangnya aku rasa perkara itu takkan terjadi.sigh.

aku baru tahu lukisan orang tiada hidung nampak comel.tpi dalam real life vice versa lah ya.hanya satu orang yang aku rasa lukisan dia yang ada hidung cantikgilelikeomgwtfbbq.Siti Naimatul Salwa.atau lebih diekanli sebagai salwa,wawa can cellwall.

tengok dia lukis macam suey punya cantik kan?



setiap kali aku tengok ni aku rasa macam nak tikam di kerana iri hti kan kecantikan lukisannya dan ketahian lukisan aku.

masa aku form 1 dan form 2 dulu ku selalu suruh salwa lukis muka aku.tapi of course lh dia lukis anime punya.so memang lainlah dengan muka aku yang sebenar.masatu aku tengok lukisan di macam dah cantik habis ah.tapi haritu aku bukak myspace dia aku ternganga kerana lukisn dia dah seriburibujutakali makin lawa.aku benci ku salwa.ha ha ha.

oleh itu untuk menyahtahikan lukisan aku,aku bercadang untuk membeli satu buku panduan melukis anime supaya lukisan aku akan kelihatan less tahi-ish.wish me luck.

perkara kedua aku buat bila aku bosan ialah tangkap gambar yang equally bosan.
contoh gambar-gambar yang bosan,


gambar ni aku ambil pagi tadi on the way nak pergi beli nasi lemak paling tersedap dalm dunia.aku suka warna langit dalam gambar ni.biru.cantik.


aku nampak kereta ni masa aku balik dari giant haritu.aku ingat christino si jengkel datang malaysia setelah accident dengn kereta ferrari.rupanya tidak.kereta ini sungguh laju.bila lampu bertukar hijau ia terus pecut.aku rasa masa aku baru sampai rumah kereta ni dah sampai johor.aku lebih suka jika terserampak dengn cesc yang sedang memandu fairlady.ah hotnye gambaran itu.gunners up!


ini taman rumah aku kat belakang.aku kurang pasti kenapa aku ambil gambar ni.oh ya.aku bosan.



gambar ini merupakan bukti utm kebosanan aku.kenapa tukul?sebab mak selalu kata aku ni macam pahat dengan penukul.sekali ketuk,sekali masuk.means aku ni lembab siket.ha ha.

okaylah mak aku dah panggil makan.baik aku stop sekarang kerana aku ada firasat yang kuat bahawa dia akan naik atas dan betul-betul ketuk aku pakai penukul.
selamaaaatttttt.

1 comment:

cely said...

auwwwwwwwwwwwwwwwww. aku baru prasan post ni. :DD